петък, 21 октомври 2011 г.

Бат' Ви Сашку & Lady GaGa

Виж ся тоз крак, не се обръщай назад
Виж ти тези космИ, 
те ти харесват, нали? Така като си рекъл
Пък аз пак със моя акъл
Мисля, че нещо ти крийш,сигурно косматия гъз
не съм убеден,че ти искаш само пръст
Това няма  край, че си гей ти си признай
Защото аз знам всичко бейби, ай

 Припев:
Аз съм твоят фен, а ние сме единни бейби:   Педе- педерасти
Ти може би за мен си малко стар
но знаеш че за тебе шибам бос
Педе-педерасти 
Че ще бъдем знаем, вечно розови да сме си ние мечтаем
Макар и корави мъжаги ние нежно ще се пазим от травми
Педе-педерасти

Давай тука сега да спретнем щоу
Давай, давай назад,
щото ти си дърт педераст
да не се чуе „Сец”
Да не счупим някой мъдрец
Да не чувам мрън, да не се набодеш на някой трън
Че тука по тоя край, нещо може да ти влезе май
голямо или не , все нещо да е най, най-
Щото аз знам всичко бейби, ай

Припев.

Мноу добре, тука в това студио
Шляп-шляп във такт с т’ва радио
Не спирай, ах твоя клон
т’ва ещастие, а ти си като слон!


Припев.


Няма коментари:

Публикуване на коментар