петък, 11 ноември 2011 г.

Румаки пак избива всичко (Атлас - Кукла)

Тъпа кукла си ти,
Която нелепо ме зяпа с очи.
Как да стопля, кажи,
Твоите ‘’интелигентни’’ черти?
Питам... има ли власт,
която да дава акъл и на вас??
Колко път ни дели:
аз съм човек... блондинка си ти.

Дълга, руса коса,
Шейсет тона грим, обица на носа.
Поглед страшен и зъл,
но, Божичко, няма ни капка акъл!

Питам... има ли власт,
която да дава акъл и на вас??
Колко път ни дели:
аз съм човек... блондинка си ти.

Иска чай да свари,
котлона не може да включи дори!!
Бута, блъска докрай,
но в канчето слага кафе вместо чай...

Питам... има ли власт,
която да дава акъл и на вас??
Колко път ни дели:
аз съм човек... блондинка си ти.

Пред банкомата стоиш
и като муха без глава се въртиш.
чукваш грешен бутон,
издаваш сърцераздирателен стон.

Питам... има ли власт,
която да дава акъл и на вас??
Колко път ни дели:
аз съм човек... блондинка си ти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар